Cinema 4D, V-Ray
Детальніше про V-Ray рендер у Cinema 4D і порівняння цін на всі рендери

V-Ray for Cinema 4D Home Documantation
Ознайомився з V-Ray рендером для Cinema 4D.
V-Ray - це рендер-движок, розроблений болгарською компанією Chaos Group. Він є системою для візуалізації 3D сцен.
Rendering in Cinema 4D with V-Ray
Раніше я працював трохи з V-Ray в 3ds Max, потім довгий час не цікавився цим рендером, потім дізнався, що цей рендер є для Cinema 4D і він вміє генерувати графіку в режимі реального часу.
Ціни різних рендерів для Cinema 4D (жовтень 2024)
Redshift: $69.91/mo. Billed yearly $839.00
OctaneRender: 23.95 €/mo. 19.99 €/mo (Billed yearly)
Arnold: $50/mo. Billed yearly $400
V-Ray: €37.90/mo. Billed yearly €454.80
Chaos Corona: €54.90/mo. Billed yearly €358.80 (немає ріалтайм рендеру)
OctaneRender має не менше можливостей, ніж V-ray, а може і більше, гарну швидкість рендеру і меншу ціну, ніж V-Ray.
Коли я тестував V-Ray його швидкість генерації графіки була дуже повільною, зображення 1920x1080 генерувалася дуже довго або генерувалась неякісна графіка швидше. Хоча невеликого розміру зображення з курсу я зміг згенерувати з доброю графікою і відносно недовго.
З такою швидкістю генерації графіки V-Ray має бути безкоштовним або коштуватиме менше ніж OctaneRender.
Лідер по можливостях, швидкості та популярності – Redshift, але й ціна відповідна.
Мені подобаються всі рендери.
Я знайшов невеликий youtube курс з прикладами V-Ray lessons, вивчав основи V-Ray у Cinema 4D, оцінював його переваги, зручність та швидкість роботи.
Після тестування я зрозумів, що V-Ray дуже повільний.
V-Ray for Cinema 4D — Get Started with V-Ray Cinema 4D
Lighting your scenes in V-Ray for Cinema 4D
Working with camera settings and lens effects in V-Ray for Cinema 4D
Детальніше по цьому уроку
Bokeh Effects в Dof і Motion Blur чомусь не працюють.
Також не вдається запустити генерацію всіх зображень, щоб зробити відео.
Не виходило згенерувати зображення все відразу для відео 30 штук, доводилося генерувати по одній. Далі я бачив, що генерація анімації виконується інакше, але швидкість рендеру була низькою і графіку з високою роздільною здатністю згенерувати не виходило.
У першому відео з фотокамерою, що обертається, зображення з фоном чомусь у різних кадрах сильно смикалися.
У кожному новому кадрі чомусь генерувався розмитий фон з відмінностями, через що відео виглядало неякісно. Я наклав поверх усіх кадрів анімації один статичний слой, щоб прибрати відмінності, але цей неякісний ефект сіпання графіки видно біля камери.
Working with materials in V-Ray for Cinema 4D
Детальніше по цьому уроку

Understanding metalness
V-Ray має велику колекцію матеріалів та інших ассетів у Chaos Cosmos.
Node Editor з матеріалами схожий на інші рендери.
V-Ray генерує графіку в режимі реал-тайм трохи інакше ніж Arnold.
Коли генерується графіка у V-Ray на початку 3-5 секунд не так чітко видно деталі об'єктів як у Arnold, потрібно почекати доки з'являться попередні більш детальні об'єкти, але потім зображення у V-Ray з'являється відразу набагато деталізованіше і потім поступово покращується, це залежить від налаштувань сцени та розмірів. Цієї паузи 3-5 секунд у Arnold немає. Спочатку у V-Ray з'являються невеликі грубі квадрати, які змінюються на точки, в Arnold таких грубих квадратів немає. У V-Ray багато налаштувань схожі з іншими рендерами. Хоча за уроками V-Ray генерував не таку деталізовану графіку як у Arnold, швидкість генерації зображень великого розміру була дуже низькою. На мій погляд Redshift, Octane та Arnold чіткіше генерують графіку і швидше, але V-Ray гідний і цікавий рендер з красивим інтерфейсом в нодах і яскравими жовтими іконками в панелі інструментів.
Render settings in V-Ray for Cinema 4D explained
Детальніше по цьому уроку

Якщо спробувати відрендерити через чергу, довго відбувається рендер і немає ніякої інформації коли зображення згенерується і генерується воно взагалі.
Генерація зображення з гарною якістю у V-Ray 1920x1080 як у уроці займає дві години або 25 хвилин з денойзером.
Це дуже багато порівняно з Arnold ренедром або Octane.
V-Ray має можливість перенести генерацію на якісь сервери або в Chaous Cloud. Навіть у хмарі зображення з уроку 1920x1080 генерувалося 20 хвилин (з урахуванням усіх path), що також дуже довго.
Генерація одного зображення 1920x1080 виконується дуже довго.
Всі його можливості дуже гарні, за винятком часу генерації, генерація графіки з добрими налаштуваннями, навіть з денойзером виконується дуже довго.
Я тестував, як генерує V-Ray сцену з уроку з денойзером, пройшло 15 хвилин, зображення згенерувалося, але багато нечіткості в ньому і по індикатору видно, що пройшло близько 10% часу. Для такої однієї сцени така швидкість рендеру дуже низька, навіть 20 хвилин у Chaous Cloud це дуже довго.
V-Ray поступається іншим платним рендерам Redsfift, Octane, Arnold.
Я пробував генерувати графіку з GPU з різними налаштуваннями, за 10-15 хвилин у мене виходило згенерувати нормальне зображення сцени з уроку 1920x1080, але це не та деталізована якість зображення, яка має вийде.
V-Ray рендер - це гарний рендер, у нього все добре зроблено, відмінна бібліотека з моделями, матеріалами, але швидкість рендеру потрібно збільшити мінімум у 10 разів, тоді цей рендер користуватиметься попитом, а так на жаль всі переваги рендеру V-Ray губляться через повільну швидкість генерації графіки.
Creating animations in V-Ray for Cinema 4D
Детальніше по цьому уроку

У прикладах цих уроків чомусь деякі сцени мають великий розмір файлу, наприклад, є сцени по 300, 500, 600 мегабайт, на мій погляд, це багато. Якщо додати ще вихідники в папці з текстурами, там близько 500 мегабайт, виходить одна сцена уроку з анімацією метелика на 4 секунди займає 1,1 гігабайта.
Render Pictute to Viewer не запускає вікно Viewer для створення анімації як це відбувається в інших рендерах.
Пробував додати до черги генерацію анімації – генерує і нічого не відбувається.
В уроці автор показує, як він генерує кадри з різними налаштуваннями, але перший приклад поганої якості, а генерація одного кадру виконувалася протягом хвилини.
Потім автор показує, що він генерував один кадр цієї анімації протягом
півтори години!
Це при тому, що він встановлював ще налаштування з денойзером.
Це, на жаль, дуже довго.
Автор рендерить сцену в Chaos Cloud, туди можна зайти лише з ліцензією.
І навіть у Chaos Cloud сцена 1920x1080 зі 120 кадрами (4-5 секунд відео) згенерувалася у автора за 3 з половиною години, це також дуже довго навіть з урахуванням генерації в хмарі.
Ось приклад
V-Ray for Cinema 4D — Optimizing scenes with V-Ray Profiler, в якому розробники показують як оптимізують швидкість генерації зображення 960x540 з 24 хвилин до 21 хвилини. Це зображення невеликого розміру, воно в інших рендерах може сгенеруватися за 2-3 хвилини або швидше в залежності від налаштувань рендера.
Дуже дивно, що є інші платні рендери для Cinema 4d: Redshift, Octane, Arnold, які генерують графіку набагато швидше (у 5-10 разів), водночас V-Ray має хороший потенціал, розробники знають, що у них низька швидкість генерації графіки, яка не дозволяє працювати навіть безкоштовно.
При цьому V-Ray залишається платним із досить великою ціною.
Генерувати цю анімацію з уроку по півтори години кадр я не став, на жаль всі переваги рендеру V-Ray губляться через повільну швидкість генерації графіки. Але можливо є якісь методи прискорити цей процес чи розробники покращать це у нових версіях.
Post-processing your renders in V-Ray for Cinema 4D
Детальніше по цьому уроку
Я намагався згенерувати якісне зображення цього уроку, але це було дуже довго.
Цікаво, що корекцію кольору можна виконувати в процесі коли відбувається генерація зображення, і ефекти накладаються навіть на зображення, яке ще не згенерувалося.
V-Ray for Cinema 4D — Getting started
V-ray - дивний рендер, на мій погляд непопулярний, генерує без перерви графіку. Незрозуміло скільки чекати щоб отримати гарний результат, немає індикатора часу процесу створення графіки. Ці два зображення 1920×1080 я генерував по одній хвилині, якість відносно непогана.