Cinema 4D, Уроки
Частинки у Cinema 4D | Стрім
Відео (9.2mb)
зображення
Відео1 (8.2mb)
зображення1
відео2 (8.1mb)
зображення2
відео3 (8.4mb)
зображення3
зображення4
Pyro Advection with Cinema 4D Particles
Я рендерив сцену в Arnold, є відмінності в порівнянні з Redshift.
Чомусь у цьому прикладі на початку частинки проявляються з областю, яка промальовується не плавно, а з видимим контруром прямокутних кордонів. Також у другій анімації можна побачити як при прояві частина частинок провалюється як прямокутних блоків. Частинки можна зменшувати у розмірі та збільшувати у кількості. Є багато налаштувань у Pyro частинках, які вимагають вивчення та тестування.
Відео1 (12.9mb)
зображення1
відео2 (14.4mb)
зображення2
зображення3
зображення4
зображення5
зображення6
зображення7
Particle Morphing with New Cinema 4d Particles

У цьому прикладі при додаванні Field Force виникали незрозумілі збої з нормалями.
У варіанті де частинки від логотипу далеко перелітають у кросівок у автора видно, що нормалі направляються неправильно, в різні боки, нормалі мають напрямок в різні сторони, не по лінії руху, але при цьому анімація частинок виконувалася правильно.
У мене нормалі скеровувалися правильно, але при закритті файлу нормалі не зберігалися і не виходило їх залишати в такому вигляді, щоб частинки переміщалися в їхній бік від логотипу. Після кешування сцена працювала правильно, але при видаленні кешування нормалі зіскакували і доводилося знову додавати Field Force і встановлювати всі налаштування, оскільки вони ніяк не спрацьовували. Я робив близько 10 спроб і чомусь спрацювало та файл запрацював правильно.
Без цього моменту не вдалося виконати урок. При додаванні нових сил нормалі Field Force також переставили бути правильно спрямовані і доводилося кілька разів робити цю операцію коли вони не скидалися і зберігатися на цьому моменті. Також коли і в Field Force нормалі були спрямовані правильно і модифікатор Friction додавався теж нормалі збоїли. Можливо збої відбувалося при збереженні файлу, коли програвалася анімація і ключовий кадр на таймлані не був нульовим. При збереженні сцени в нульовому кадрі збоїв не відбувалося, хоч я не кешував файл.
Автор використав Arnold рендер, я також його використав. У деяких людей у коментарях, хто використовував Redshift були питання щодо налаштувань Vertex Color Tag.
Оскільки рендери мають схожість та відмінність, деякий функціонал може не працювати або налаштовуватися іншими способами.
Сцена із 15 тисячами частинок легко рендерилася без кешування без збоїв.
Але при зміні 1 мільйона часток знадобилося кешування, яке тривало близько 5 хвилин.
З'явилися два закешовані файли загальною вагою 60 Gb, хоча сам вихідний файл сцени займає 6.5 Mb.
Навіть закешована сцена з 1 мільйоном частинок програвалася з ривками та довгими паузами по 5 секунд на кожен кадр з першого разу.
У відео є деякі недоліки:
1. коли я рендерив 1 мільйон частинок, то в момент коли вони перетворювалися на форму кросівки, вони створювали якісь виразні контури з відступами, добре видно на краю кросівка, але не заповнювали рівномірно поверхню. Щоб це виправити, потрібно більше тестувати налаштування.
2. коли частинки перетворюються на колір текстури черевика вони не повністю переходили в колір тестури стандартного матеріалу.
Наприклад, чорні частинки були сірими, а червоні частинки також відрізняються від фінального вигляду у кросівці. Хоча в матеріалах частинок не було властивостей, щоб частинки не фарбувалися повністю в матеріал текстури. Виходить, що всю анімацію чорні відтінки кросівки не відображаються правильно.
Я рендерив сцену в рендері Арнольд, але Vertex Map пов'язується зі стандартним матеріалом кросівка, який був у вихіднику.
Коли я експортую цей матеріал в арнольд матеріал і пов'язую його з Vertex Color Tag, частинки не перефарбовуються правильно, чорні відтінки перетворюються на сірі, червоні також змінюються насиченістю.
Хоча без частинок на кросівці експортований арнольд матеріал із текстурами відображається правильно.
Я використовував для частинок стандартний матеріал і зробив корекцію кольору color_correct, підігнавши колір частинок під колір матеріалів кросівка.
Ефект появи об'єкта у Cinema 4D.
3. Також заповнення частинками поверхні кросівка відбувається з одного боку. Місце, куди рухаються частинки не змінює свою позицію під час руху частинок, через це частинки заповнюють всю поверхню об'єкта як сфери магніти, які рухаються в точку сили магніту, але не залишаються в точці зіткнення з поверхнею, а починають пролітати це місце. Щоб досягти плавного рівномірного заповнення поверхні об'єкта, потрібно далі тестувати налаштування і можливо змінювати положення нормалей сили, щоб там, де вже були перші частинки, не було нових. Незрозуміло як відбуватиметься розподіл частинок, при різній кількості частинок потрібна різна сила, щоб їх стримувати. Я використав додатковий ефект прояву об'єкта, який поступово промальовує кросівок, але він не такий чіткий, як із промальовуванням частинками.
Відео1 (72mb)
відео2 (74.7mb)
відео3 (69.9mb)
відео4 (38.7mb)
відео5 (38mb)
відео6 (40.2mb)
відео7 (45.7mb)
відео8 (38.7mb)
відео9 (34.7mb)
відео10 (6.39mb)
відео10_2 (44.4mb)
відео10_3 (45.2mb)
відео10_4 (45.2mb)
зображення 10_3
зображення 10_4
Cinema 4D Inheritance Effector Explained - C4D Mograph Morphing
У цьому прикладі частинки в Matrix об'єкті не рендерелись у простому рендері та Arnold.
Також є збій, файл робочий та анімація частинок виконується правильно. Але якщо його закрити та повторно відкрити, то анімація деформації двох літер не працює, для цього потрібно вимкнути та включити об'єкт літери "O" у Matrix об'єкті. Без цього не спрацьовує анімація деформації об'єктів, і можна довго шукати причину збою.
Відео1 (8.5mb)
відео2 (5.5mb)
зображення1
зображення2
Cinema 4D Particles Basic Tutorial
Тут tracer зі стандартним матеріалом не рендериться, можна рендерити з hair матеріалом або додати у sweep коло з tracer, тоді tracer буде рендеритись.
Можлива ситуація, якщо рендерити не з початку, трейсер може не рендеритися, потрібно або кешувати сцену або рендерити всі кадри з початку, хоча в render view спрацьовує рендер правильно.
Відео1 (34.3mb)
відео2 (23.6mb)
зображення1
зображення2
Fluid Simulation With Native Cinema 4D Particles
Автор рендерив сцену в Redshift, я в Arnold.
Відео (14.9mb)
зображення
Cinema 4D Particles Tutorial: Create Fluid Effects
Шукав безкоштовну 3d модель соусу «Tabasco» для прикладу, не знайшов, використав банку Soda із готових моделей. Рендерив сцену у Corona.
Відео (36.9mb)
зображення
Water Fluid | Fluid Simulation | Tutorial | NO PLUGINS | Cinema4D

Для симуляції рідини у Cinema 4D є платний плагін Realflow або інші симулятори частинок.
У цьому уроці автор відео розповідає, як симулювати потік води в Cinema 4D 2023 і вище без плагіна, використовуючи Pyro об'єкт.
Я пробував у Cinema 4D 2023 використовувати Pyro, але налаштування відрізнялися, при додаванні тега Pyro Object не додавався об'єкт Pyro, тому я робив цей урок у Cinema 4D 2025.
У автора у відео потік води з крана виглядає більше як дим, я експериментував із налаштуваннями, поставив у Pyro Emmiter Velocity strength 3000 та Denscity Time scale 20%, такий варіант більше схожий на потік води з крана, тільки сила гравітації чомусь не діяла на частинки.
В уроці використав 3d модель водного крана
Я використовував моє зображення і згенерував відео на сайті image-to-video-ai.com з промтом:
"tap tap handle turns and water flows from tap for 5 second", вийшла дуже реалістична вода, але кран відкривається після того як вода починає литися з крана і ручка крана морфиться в інший вид. Можливо, Ai хотів закрити потік води і трохи його зменшив. Зміна виду ручки крана якісна, але потрібно досягти повороту або самому проанімувати. Ці моменти можна тестувати, є лише одна безкоштовна генерація відео, інші генерації платні.
Перше відео 5 секунд із простим запитом згенерувалося за хвилин 5. Струмінь води, який я досить довго анімував, нейромережа проанімувала краще, ніж я, але поворот ручки для AI виявляється складним незрозумілим завданням, хоча для людини навпаки створення струменя води набагато складніше ніж поворот об'єкта.
Намагався покращити цей результат.
Робив друге відео на 10 секунд із більш складним запитом:
"In the video, at first there is no water, then the tap handle turns 90 degrees clockwise and water starts to flow. Then the handle closes back and the water closes and a few drops at the end of the video a small stream of water drips and stops."
Генерувалося довго... 40 хвилин, замість зазначених 3-5 хвилин.
У другому відео кран не включає воду, вона відразу ллється.
Ручка крана повертається неправильно і намагається деформуватися під 90 градусами але в іншій площині, виходить неправильний морфінг з ефектами води.
Потім вода вимикається, а потім наприкінці з'являється цівка води знову. Але з такого струмка можна змонтувати гарну зупинку води з середини і кінця відео і самому проанімувати поворот ручки крана.
Відео (1.5mb)
зображення
AI сгенероване відео1
AI сгенероване відео2