Cinema 4D, Corona
Детальніше про Corona рендер у Cinema 4D
Corona for Cinema 4D Home, Chaos Docs
Ознайомився з Corona рендером для Cinema 4D.
Corona Renderer - це сучасний високопродуктивний фотореалістичний рендер, доступний для Autodesk 3ds Max та MAXON Cinema 4D у вигляді окремої програми. Програма забезпечує високоякісне, фізично засноване затінення при виробничому рендерингу.
Rendering in Cinema 4D with Corona
У Corona рендер у Cinema 4D є Real-time рендер - IER рендер для створення швидкого початкового зображення. Corona рендер має пристойну бібліотеку матеріалів, набір 3d моделей, hdri карт у Chaos Cosmos як і V-Ray.
Corona рендер має свої специфічні налаштування, є Tone Mapping для корекції зображення, можна вибирати різні пресети для корекції зображення, зберігати свої налаштування пресетів Post корекції зображення.
Анімацію можна генерувати як у Picture Viewer там і в Corona рендер, це зручно.
Corona рендер - класний рендер зі своїми подібностями та відмінностями з іншими рендерами. У Corona досить приємний та зручний інтерфейс.
Дивився уроки Chaos Corona for Cinema 4D How To's, вивчав основи Corona у Cinema 4D, оцінював переваги, зручність та швидкість роботи рендеру. Ісходник був тільки в першому уроці з каркасом кімнати.
Chaos Corona for Cinema 4D How To's
Відео (8mb)
зображення1
зображення2
Детальніше по цьому уроку
Зображення цієї кімнати з уроку 1920×1080 з налаштуваннями Pass:20 і денойзером Intel CPU/GPU у мене згенерувалося за 5 хвилин 35 секунд.
На мій погляд, це досить хороший результат з урахуванням мінімальних налаштувань у рендері для генерації.
При рендері анімації з джерелами світла при різних налаштуваннях є деренчання тіней і спалахи світла, які мені потрібно протестувати, щоб прибрати це. При рендері сцен з hdri картою таких відблисків не відбувається.
Dome Mapping with Chaos Corona for Cinema 4D
Відео (9mb)
зображення
Sample Scenes Corona for Cinema 4D
Дивився сцени, в яких використовуються Chaos Scans матеріали.
Про роботу з Chaos Scans матеріалами розповідається:
Chaos Scans with Chaos Corona in Cinema 4D | Real-World Materials Scans
Ці матеріали у форматі vrscan завантажуються з сайту, мають велику вагу: 200-300 мб.
Зображення1
зображення2
Тестував Corona рендер, сгенерував зображення. Ці зображення 1920x1080 генерувались по 3-12 хвилин.
C4D, Corona, Photoshop - Creating an Interior-visualization with Cinema 4D & Corona render
Тестував Corona рендер у Cinema 4D, моделював інтер'єр з уроку щоб отримати схожий результат.
Детальніше по цьому уроку
Наприкінці уроку автор генерував multipath зображення слоями і допрацьовував у Photoshop зображення.
Корекцію кольору я не робив, мене влаштував варіант, який згенерував Corona ренедер.
Згенерував зображення 4000×4000 за півтори години, була невелика зернистість.
За допомогою Image Enhancer
збільшив зображення, зернистість почистилася, потім повернув у колишній розмір і підредагував у фотошопі (заблурив частину обличчя у дівчини і по лінії плінтусів прибрав білі плями).
В уроці автор для текстури стін застосовував різні комбінації зображень, щоб не було видно повторювальних патернів. Можна покращити текстуру темної стіни, щоб не було помітно різких відмінностей у текстурі.
CINEMA 4D / CHAOS CORONA RENDER / How use Pyro with Chaos Corona (Advanced Level)
Детальніше по цьому уроку
Procedural Clouds with Chaos Corona in Cinema 4D | Create an Animated Time-Lapse
Відео (10.4mb)
зображення
Детальніше по цьому уроку
У цьому уроці не було ісходнику, мета цього уроку для мене була створити схожу сцену без деталізації окремих об'єктів.
В уроці автор створював озеро з водою, наповнював ліс із деревами, дорогу від мосту, горбистий берег, але це виходить за рамки уроку.
3D PRODUCT VISUALIZATION IN CINEMA 4D using CORONA RENDERER
Відео (6mb)
зображення1
зображення2
Детальніше по цьому уроку
Матеріали сцени:
Wall-based-lighting
Cloudy Sunset At Sandy Terrain
Посилання на зображення 3d продукту з уроку, по якому я моделював сцену.
У мене не було мети повторити точно відблиски світла та інші тонкощі в зображенні продукта. Я дивився урок і виконував його за автором, щоб вивчити те, що не знаю. Я не заповнював парфум Dior рідиною, через що стінки пляшки більше просвічуються і не доопрацьован темний колір тонування скла з переходом у синій та білий колір. В ісходному зображенні не видно в розрізі скла по краях, хоча воно має бути частково видно знизу. Деякі деталі в дизайні цього парфуму можливо домальовані дизайнером для кращого вигляду, наприклад, біло-синій круговий градієнт знизу. Щоб отримати таке зображення можливо також спеціально підсвічувати знизу невеликим точковим джерелом світла та експериментувати з додаванням інших джерел світла з різних ракурсів.