Cinema 4D
Spline
After Effects
Cinema 4D
3ds max
Unity
Cinema 4D вивчав за курсом Супер Cinema 4D, 2018
посилання1
посилання2
1 - Знайомство з C4D
моделювання поїзда, моста, дерев, анімація, рендер
2 - Інтерфейс, налаштування і функції
рух об'єктів по траєкторіях, анімація, рендер
3 - Параметричне моделювання
створення об'єктів за допомогою об'єкта буль, анімація, рендер
4 - Деформери
параметричне моделювання навушників за допомогою деформеров
5 - Світло і тінь
освітлення1,
освітлення2
настройки освітлення, ізометричні проекції
6 - Матеріали і текстури
*
Будда1,
Будда2,
Будда3,
Будда4,
Будда5,
Будда6,
Будда7,
Будда8,
Будда9,
Будда10,
Будда11,
Будда12,
displacement текстура,
bump,
glow
настройки матеріалів, текстур
7 - Рендер в Cinema 4D
motion blur, рендер
шейповая анімація в ізометричній проекції з використанням sketch and toon ефектів для створення флетовой графіки в 3d
настройки камери з розмиванням і фокусом по центру, рендер, корекція кольору
вивчення налаштувань рендера, джерел освітлення, мультіпаси, рендер з настройками для постобробки, настройки постобробки в After Effects
8 - Анімація в Cinema 4D. MoGraph
створення анімацій ДНК за допомогою Клонер і обертання, використання sketch and toon ефектів
анімація кубиків з використанням plain ефектора і Клонер
анімації з використанням ефекторов step і plain
анімації з використанням ефекторов plain, random, weight paint brush, selection
анімації з використанням ефектора shader, delay, plain, анімованої текстури і Клонер
використання ефекторов Formula, Time і Target
анімація окремих елементів об'єкта за допомогою fracture, plain і delay ефекторів
Клонер з ефектором sound в режимі step і delay ефектора
анімація об'єктів за допомогою Voronoi Fracture, plain і delay ефекторів
створення рельєфів за допомогою Voronoi Fracture, об'єкта Matrix, ефекту random і atom array
анімація візерунка за допомогою об'єкта MoInstance, Клонер і ефектора step
анімація об'єктів в Клонер за допомогою random noise, об'єктів tracer і sweep
розбиття об'єктів за допомогою об'єктів MoExtrude і PolyFX, додавання plain ефектора, анімація fallow, bevel, delay ефектора
анімація параметрів в deformer в random у об'єкта
ручна анімація в Timeline
нескінченно зациклена анімація на shader effector
рендер машин з бібліотеки, постобробка в After Effects
9 - Динаміка
настройки динаміки твердих тіл rigid body і тіл зіткнення collider body, додавання сил вітру wind, вібрації turbulence
настройки об'єкта emitter
анімація обертання бабин за допомогою ефектора Mograph time, анімація обертання в cloner, настройки твердих тіл rigid body і тіл зіткнення collider body у стрічки, стільця, підлоги і стіни, настройки тертя і стрибка об'єктів, створення і налаштування об'єкта emitter, настойки динаміки, також додав анімацію часу на стіні
динаміка падіння кульок з Клонер в банку, фізичний рендер з multi-pass слоями, постобробка зображення в After Effects з додаванням ефектів
заповнення куль всередині обсягу куба, мінімальна постобробка в After Effects
зіткнення кулі rigit body зі стіною, призначення custom initial vilocity в динаміці кулі, стрибучості і тертя об'єктів, використання MoGraph Selection ефектора для вибірки певної області зіткнення при необхідності, визначення маси тіла для сили взаємодії, режим очікування для запуску динаміки
анімація падіння статуї за допомогою Voronoi Fracture і Connector, настройки матеріалу
анімація прапорів за допомогою тега cloth, настройки вітру
падіння тканини на об'єкт, перетягування тканини cloth belt
динаміка м'яких тіл soft body, налаштував желеподібні матеріали куль за подібністю з відео в уроці
виконав урок по відео автора: примагнічування кульок за допомогою ефектора inheritance і particles attractor
настройки освітлення, камери, матеріалів для шарів (версія1), рендер анімації