Telegram

Cinema 4D






Cinema 4D вивчав за курсом Супер Cinema 4D, 2018  посилання1  посилання2 


докладніше





1 - Знайомство з C4D

моделювання поїзда, моста, дерев, анімація, рендер


2 - Інтерфейс, налаштування і функції

рух об'єктів по траєкторіях, анімація, рендер


3 - Параметричне моделювання

створення об'єктів за допомогою об'єкта буль, анімація, рендер


4 - Деформери

параметричне моделювання навушників за допомогою деформеров


5 - Світло і тінь
освітлення1, освітлення2

настройки освітлення, ізометричні проекції


6 - Матеріали і текстури *
Будда1, Будда2, Будда3, Будда4, Будда5, Будда6, Будда7, Будда8, Будда9, Будда10, Будда11, Будда12, displacement текстура, bump, glow

настройки матеріалів, текстур


7 - Рендер в Cinema 4D

motion blur, рендер

шейповая анімація в ізометричній проекції з використанням sketch and toon ефектів для створення флетовой графіки в 3d


настройки камери з розмиванням і фокусом по центру, рендер, корекція кольору

вивчення налаштувань рендера, джерел освітлення, мультіпаси, рендер з настройками для постобробки, настройки постобробки в After Effects


8 - Анімація в Cinema 4D. MoGraph

створення анімацій ДНК за допомогою Клонер і обертання, використання sketch and toon ефектів


анімація кубиків з використанням plain ефектора і Клонер


анімації з використанням ефекторов step і plain


анімації з використанням ефекторов plain, random, weight paint brush, selection


анімації з використанням ефектора shader, delay, plain, анімованої текстури і Клонер


використання ефекторов Formula, Time і Target


анімація окремих елементів об'єкта за допомогою fracture, plain і delay ефекторів
Клонер з ефектором sound в режимі step і delay ефектора


анімація об'єктів за допомогою Voronoi Fracture, plain і delay ефекторів
створення рельєфів за допомогою Voronoi Fracture, об'єкта Matrix, ефекту random і atom array


анімація візерунка за допомогою об'єкта MoInstance, Клонер і ефектора step
анімація об'єктів в Клонер за допомогою random noise, об'єктів tracer і sweep


розбиття об'єктів за допомогою об'єктів MoExtrude і PolyFX, додавання plain ефектора, анімація fallow, bevel, delay ефектора
анімація параметрів в deformer в random у об'єкта


ручна анімація в Timeline


нескінченно зациклена анімація на shader effector


рендер машин з бібліотеки, постобробка в After Effects


9 - Динаміка

настройки динаміки твердих тіл rigid body і тіл зіткнення collider body, додавання сил вітру wind, вібрації turbulence
настройки об'єкта emitter


анімація обертання бабин за допомогою ефектора Mograph time, анімація обертання в cloner, настройки твердих тіл rigid body і тіл зіткнення collider body у стрічки, стільця, підлоги і стіни, настройки тертя і стрибка об'єктів, створення і налаштування об'єкта emitter, настойки динаміки, також додав анімацію часу на стіні


динаміка падіння кульок з Клонер в банку, фізичний рендер з multi-pass слоями, постобробка зображення в After Effects з додаванням ефектів


заповнення куль всередині обсягу куба, мінімальна постобробка в After Effects


зіткнення кулі rigit body зі стіною, призначення custom initial vilocity в динаміці кулі, стрибучості і тертя об'єктів, використання MoGraph Selection ефектора для вибірки певної області зіткнення при необхідності, визначення маси тіла для сили взаємодії, режим очікування для запуску динаміки


анімація падіння статуї за допомогою Voronoi Fracture і Connector, настройки матеріалу


анімація прапорів за допомогою тега cloth, настройки вітру


падіння тканини на об'єкт, перетягування тканини cloth belt


динаміка м'яких тіл soft body, налаштував желеподібні матеріали куль за подібністю з відео в уроці


виконав урок по відео автора: примагнічування кульок за допомогою ефектора inheritance і particles attractor
настройки освітлення, камери, матеріалів для шарів (версія1), рендер анімації